Σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 4 παρ.10 του ν.2251/1994 (ΦΕΚ 191 Α’/16 Νοεμβρίου 1994) σε συνδυασμό με την Κοινή Υπουργική Απόφαση (Κ.Υ.Α.Ζ1-891/30.8.2013), ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως από την εξ αποστάσεως αγορά ενός προϊόντος εντός αποκλειστικής προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του. Σε αυτό το πλαίσιο εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής έχετε την δυνατότητα επιστροφής των αγορασθέντων προϊόντων μόνον εφ’όσον:
Τα έξοδα για την επιστροφή προϊόντων μέσω ταχυδρομείου, ταχυμεταφοράς ή μεταφορικής εταιρείας στον χώρο της εταιρείας μας δεν καλύπτονται από την εταιρεία και επιβαρύνουν εξ’ολοκλήρου τον αποστολέα/πελάτη και η παράδοση τον προϊόντων θα πρέπει να γίνει στην έδρα της εταιρείας μας, στην Οδό Ρούμελης, 32100, Λιβαδειά.
Σημείωση: Για παραγγελίες για τις οποίες έχει γίνει έκδοση τιμολογίου δεν δίνεται η δυνατότητα επιστροφής λόγω υπαναχώρησης, σύμφωνα με τα όσα ορίζονται από το 1α περ. 1 του νόμου 2251/1994.
* Επισημαίνεται ότι η ευθύνη απώλειας, βλάβης ή καταστροφής του προϊόντος κατά την αποστολή για την επιστροφή του προϊόντος, βαραίνει τον πελάτη μέχρι την παραλαβή του προϊόντος από την εταιρεία μας.
Η επιστροφή του ποσού που αφορά στο υπό επιστροφή προϊόν θα ολοκληρωθεί εντός πέντε (5) ημερών από την ημερομηνία που θα γίνει η παραλαβή από την εταιρεία μας. Οι τρόποι επιστροφής είναι ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής της εκάστοτε παραγγελίας.
Αν παραλάβατε μέσω Courier ή Μέσω Πρακτορείου Μεταφορών:
** Θα θέλαμε να σας επισημάνουμε πως σε περίπτωση κατά την οποία το προϊόν δεν πληροί τους προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ιδίου.
Αν παραλάβατε στο κατάστημα της Λιβαδειάς:
Σε αυτή την περίπτωση παραδίδετε το προς επιστροφή προϊόν στον αρμόδιο υπάλληλο του καταστήματος, συνοδευόμενο από το παραστατικό αγοράς του (Απόδειξη Λιανικής / Τιμολόγιο) προκειμένου να γίνει ο σχετικός έλεγχος για το αν πληρούνται οι προϋποθέσεις για την επιστροφή του προϊόντος, σύμφωνα με τα ανωτέρω.
Ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει, σε όλα τα στάδια επεξεργασίας της παραγγελίας, εφόσον δεν έχει πραγματοποιηθεί η αποστολή των εμπορευμάτων και αυτά βρίσκονται ακόμα στο κατάστημα μας. Αν έχετε λάβει το μήνυμα (email) Ολοκλήρωσης-Αποστολής της παραγγελίας σας, σημαίνει οτι η παραγγελία σας δεν βρίσκεται πλέον στα χέρια μας, αλλά έχει παραδοθεί στην εταιρεία μεταφορών, ώστε να σας τα παραδώσει, σύμφωνα με την παραγγελία που υποβάλλατε στο κατάστημα μας.
Για να ακυρώσετε άμεσα την παραγγελία σας, εφόσον αυτή δεν έχει ήδη αποσταλεί, μπορείτε να:
Αναφέροντας το Ονοματεπώνυμο σας και τον αριθμό της παραγγελίας σας. Για την πιο άμεση εξυπηρέτηση σας, σας προτείνουμε να καλέσετε άμεσα στο τηλεφωνικό μας κέντρο (2261026435) καθώς είναι ο πιο άμεσος από τους παραπάνω 3 τρόπους, ώστε να προλάβουμε να ανακόψουμε την αποστολή της παραγγελία σας, εφόσον δεν έχει ήδη αποσταλεί.
Για περισσότερες πληροφορίες είμαστε πάντα στη διάθεση σας, τηλεφωνικά στους αριθμούς 22610-26435 & 22610-81666, αλλά και μέσω e-mail στο info@emimikos.gr